Επιστροφές

Τι πρέπει να κάνετε για να επιστρέψετε ένα ή περισσότερα προϊόντα που αγοράσατε από το theliquid.gr

1. Σιγουρευτείτε πως δεν έχουν περάσει 14 ημέρες από την ημέρα που παραλάβατε το προϊόν.
2. Συμπληρώστε το έντυπο επιστροφής που θα βρείτε πατώντας εδώ.
3. Τοποθετείστε την απόδειξη λιανικής και το έντυπο επιστροφής στην συσκευασία επιστροφής.
4. Επιστρέψτε το προϊόν σε άριστη κατάσταση στην αρχική του συσκευασία και σφραγισμένο.
5. Προσοχή : Ανοιγμένα φιαλίδια δεν γίνονται δεκτά προς επιστροφή
6. Συσκευάστε σωστά προς αποφυγή φθοράς κατά την μεταφορά του και ταχυδρομείστε στην παρακάτω διεύθυνση.

Market Link
Οδός Μεσογείων 86, Μαρούσι, ΤΚ 15 125

Προσοχή: Αν παραληφθεί οποιαδήποτε από τις παραπάνω οδηγίες η επιστροφή δεν θα γίνει δεκτή από την εταιρία μας.

Γενικές πληροφορίες

Έχετε κάθε δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής, χωρίς απαραίτητα να πρέπει να διευκρινίσετε τον λόγο, αναλαμβάνοντας τα μεταφορικά έξοδα και εφόσον δεν έχουν παρέλθει 14 ημερολογιακές ημέρες από την παράδοση της αρχικής παραγγελίας. Εάν ο λόγος της επιστροφής σας προέρχεται από λάθος της εταιρίας, το theliquid δεσμεύεται να αναλάβει τα έξοδα αποστολής και μετά από συνεννόηση μαζί σας να στείλει courier στην αρχική διεύθυνση παράδοσης. Η επιστροφή σας παραδίδεται σε εμάς μέσα σε 2-3 εργάσιμες μέρες από την μεταφορική εταιρεία με την οποία συνεργαζόμαστε. Με οποιαδήποτε άλλη μεταφορική της επιλογής σας δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τους χρόνους παραλαβής. Ύστερα από την παραλαβή και την έγκριση της επιστροφής σας η εταιρία θα σας αποστείλει ενημερωτικό mail μέσα σε διάστημα 6-7 ημερών για να σας ενημερώσει για τον τρόπο διευθέτησης του ζητήματος σας.

Για αντικατάσταση των προϊόντων, όπου δεν δύναται να σας προσφέρει η εταιρία, θα πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν και να πραγματοποιήσετε μία νέα παραγγελία με τα προϊόντα της προτίμησής σας εκ νέου!

Η επιστροφή χρημάτων ανάλογα με τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιήθηκε η παραγγελία σας θα υλοποιηθεί μέσα σε διάστημα 7 ημερών. Έχετε την επιλογή είτε επιστροφής χρημάτων με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή προς εμάς ή πίστωσης της αξίας του προϊόντος που επιστρέψατε προκειμένου να την αξιοποιήσετε στην επόμενη αγορά σας (Σε αυτήν περίπτωση πρέπει να αναφέρετε στην νέα παραγγελία στο πεδίο “παρατηρήσεις” ότι υπάρχει πιστωτικό υπόλοιπο).